ARHIVA PROJEKTA ZA RAZDOBLJE 05.07.2022. - 05.07.2023.
Projekt Zagrebačke županije Projekt PRSTEN POTPORE V. odabran je za financiranje u okviru Poziva za dodjelu bespovratnih sredstava UP.03.2.1.07. „Osiguravanje pomoćnika u nastavi i stručnih komunikacijskih posrednika učenicima s teškoćama u razvoju u osnovnoškolskim i srednjoškolskim odgojno-obrazovnim ustanovama, faza V“ koji se financira sredstvima Europskog socijalnog fonda u okviru Operativnog programa „Učinkoviti ljudski potencijali“ 2014.-2020.
Projekt PRSTEN POTPORE V. omogućuje socijalnu uključenost učenika s teškoćama u razvoju u redoviti obrazovni sustav Zagrebačke županije. Projektom se tijekom školske godine 2022./2023. osiguravaju pomoćnici u nastavi i stručni komunikacijski posrednik za 200 učenika s teškoćama u razvoju u 39 osnovnih i srednjih škola kojima je osnivač Zagrebačka županija. Neposrednim radom pomoćnika i stručnog komunikacijskog posrednika s učenicima omogućuje se postizanje boljih obrazovnih postignuća i uspješnije socijalizacije učenika, a stjecanjem vještina i stručnih kompetencija pomoćnika, osigurat će se njihovo bolje pozicioniranje na tržištu rada.
ARHIVA PROJEKTA ZA RAZDOBLJE 10.08.2021. - 10.08.2022.
Projekt Zagrebačke županije Projekt PRSTEN POTPORE IV. odabran je za financiranje u okviru Poziva za dodjelu bespovratnih sredstava UP.03.2.1.06. „Osiguravanje pomoćnika u nastavi i stručnih komunikacijskih posrednika učenicima s teškoćama u razvoju u osnovnoškolskim i srednjoškolskim odgojno-obrazovnim ustanovama, faza IV“ koji se financira sredstvima Europskog socijalnog fonda u okviru Operativnog programa „Učinkoviti ljudski potencijali“ 2014.-2020.
Projekt PRSTEN POTPORE IV omogućuje socijalnu uključenost učenika s teškoćama u razvoju u redoviti obrazovni sustav Zagrebačke županije. Projektom se tijekom školske godine 2021./2022. osiguravaju pomoćnici u nastavi i stručni komunikacijski posrednik za 200 učenika s teškoćama u razvoju u 38 osnovnih i srednjih škola kojima je osnivač Zagrebačka županija. Neposrednim radom pomoćnika i stručnog komunikacijskog posrednika s učenicima omogućuje se postizanje boljih obrazovnih postignuća i uspješnije socijalizacije učenika, a stjecanjem vještina i stručnih kompetencija pomoćnika, osigurat će se njihovo bolje pozicioniranje na tržištu rada.
ARHIVA PROJEKTA ZA RAZDOBLJE 01.07.2017. - 31.07.2021.
Projekt Zagrebačke županije Projekt PRSTEN POTPORE III. omogućuje socijalnu uključenost učenika s teškoćama u razvoju u redoviti obrazovni sustav Zagrebačke županije. Projektom se kroz 4 školske godine osiguravaju pomoćnici u nastavi za 160 učenika s teškoćama u razvoju u 35 osnovnih i srednjih škola kojima je osnivač Zagrebačka županija.
Neposrednim radom pomoćnika s učenicima s teškoćama u razvoju omogućit će se postizanje boljih obrazovnih postignuća i uspješnije socijalizacije učenike, a stjecanjem vještina i stručnih kompetencija pomoćnika, osigurat će se njihovo bolje pozicioniranje na tržištu rada.
ARHIVA PROJEKTA ZA RAZDOBLJE 08.07.2016. - 07.08.2017.
Projekt Zagrebačke županije Projekt PRSTEN POTPORE II. omogućuje socijalnu uključenost učenika s teškoćama u razvoju u redoviti obrazovni sustav Zagrebačke županije. Projektom se osigurava 92 pomoćnika u nastavi za 102 učenika s teškoćama u razvoju u 32 osnovne i srednje škole na području Zagrebačke županije.
Neposrednim radom pomoćnika s učenicima s teškoćama u razvoju omogućit će se postizanje boljih obrazovnih postignuća i uspješnije socijalizacije učenike, a stjecanjem vještina i stručnih kompetencija pomoćnika, osigurat će se njihovo bolje pozicioniranje na tržištu rada.
ARHIVA PROJEKTA ZA RAZDOBLJE 04.09.2015. - 03.09.2016.
Projekt Zagrebačke županije Projekt PRSTEN POTPOREomogućuje socijalnu uključenost i integraciju učenika s teškoćama u razvoju u redoviti obrazovni sustav Zagrebačke županije. Projektom će se osigurati stručna pomoć za 80 učenika s teškoćama u razvoju putem angažiranja 70 stručno osposobljenih pomoćnika u nastavi u 28 škola Zagrebačke županije.
Neposrednim radom pomoćnika s učenicima s teškoćama u razvoju omogućit će se postizanje boljih obrazovnih rezultata i uspješnije socijalizacije učenika, a stjecanjem vještina i stručnih kompetencija pomoćnika, osigurat će se njihovo bolje pozicioniranje na tržištu rada.